onsdag 3 augusti 2011

glatt när man får uppskattning för sitt arbete

för ett tag sedan fick jag ett email som värmde själen, det var från en av mina kunder och bloggläsare som skickade till med, för göra det enkelt så klistrar jag in det utan några namn så man kan läsa det själv.

"Tjenare! Jag hittade inget kommentarsfält på din blogg eller hemsida så jag mailar istället!
Jag ville egentligen bara ge dig en eloge för hur duktig piercare, även informatör angående kroppskonst, som du är! Jag gjorde för 2-3 månader sen tre piercingar i örat och de läker inte för fem öre. Men jag har bara mig själv att skylla, jag gjorde det hos en frisör med pistol. Hon tvättade inte händerna, de var fulla med smuts - synlig smuts. Jag är riktigt bitter över detta, men det är ju egentligen mitt fel bara!
Du gjorde min tung piercing i december 2009 och det är min enda (av 7 piercingar) som det verkligen gått riktigt, riktigt bra med!
Alla andra har jag haft något eller några små komplikationer med, men inte tungan. Och du är den enda piercaren som faktiskt pratat med mig om just själva piercingen innan.

Hatten av för dig och din fru och eran fantastiska salong! Vilket underbart jobb ni gör. Just nu är jag som sagt bitter på allt vad piercingar heter pga mitt öra, men att det finns så seriösa salonger som eran gör mig ändå så glad!

Ska jag (mot förmodan)pierca mig igen, eller om mina vänner ska göra det, då ska det vara på Ed's kroppskonst!
Lär ju bara bästa i staden!

Ha det bra!"

sådant får det att få en liten tår i ögat av glädje :)